DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

03 November 2009

SETIAUSAHA PKR CABANG LEDANG MENINGGAL DUNIA

Kira2 jam 7.10 malam semalam penulis menerima sms yang amat2 menyedihkan daripada Setiausaha Majlis Pimpinan Negeri Johor apabila beliau memaklumkan bahawa Setiausaha PKR Cabang Ledang, Sdr. Jaafar Ahmad telah meninggal dunia pada jam 6.15 petang akibat serangan sakit jantung.

Allahyarham Jaafar menjadi Pengerusi Majlis semasa
Ceramah Perdana Dato' Seri Anwar

Ibrahim di Bakri, Muar pada bulan Ogos yang lalu.

Saya mula mengenali Allahyarham diawal tahun 1999 sewaktu menjadi AJK Parti Keadilan Nasional di Bahagian Batu Pahat yang pada ketika itu diketuai oleh Sdr. Rob Yee Pak ataupun dengan panggilan mesra Pak Rob. Beliau yang saya kenali cukup tegas dengan prinsipnya sehinggakan beliau mengisytiharkan keluar dari parti akibat tidak berpuashati dengan pimpinan pusat apabila beliau melaporkan bibit2 penderhakaan Lokman Nor Adam kepada parti namun ianya tidak dipedulikan.

Namun setelah beliau melihat beberapa perubahan dan keazaman PKR membela nasib rakyat, beliau telah kembali menyertai PKR dan beliau jugalah antara individu yang memainkan peranan penting membawa kemasukan Datuk Chua Jui Meng ke dalam PKR.

Semoga roh Allahyarham senentiasa di cucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama para kekasih Allah. Kepada keluarga beliau, saya bagi pihak PKR Gelang Patah mengucapkan salam takziah. Sesungguhnya Allah lebih mengasihi beliau....

Al-Fatihah untuk Allahyarham Sdr. Jaafar Ahmad.

Setiausaha AMK
Cabang Gelang Patah

No comments: