DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

09 November 2009

PANAS!!!! KEPIMPINAN PKR JOHOR MULA DISERANG

Berita yang kami baru terima dimana seorang Ketua Cabang yang aktif membongkar penyelewengan Kerajaan/Pemimpin Umno-BN terutama kes yang melibatkan Kg. Baru Plentong Tengah dan Felda Cahaya Baru telah difitnah dan disaman oleh sebuah syarikat. Setelah penelitian dibuat berdasarkan dokumen serta pertuduhan ke atas beliau bersama barisan peguam serta beberapa individu yang arif dalam kes tersebut, mendapati terdapat banyak perenggan mengenai pertuduhan kes yang amat meragukan dan ianya seolah-olah dirancang oleh pihak tertentu bagi menjatuhkan reputasi beliau. Ianya amat jelas berkaitan dengan pembongkaran isu2 melibatkan Kg Plentong Tengah dan Felda Cahaya Baru.

Beliau yang tidak gentar dengan ancaman dan ugutan pihak2 pengecut tersebut, telah bersedia mencabar pertuduhan palsu itu di Mahkamah nanti. Ancaman tersebut menguatkan lagi azam beliau untuk terus membongkar "kebangsatan" pembesar2 Umno/BN.

Kepada semua kepimpinan MPN/AMK/Wanita PKR Johor, bersedialah untuk kita menghadapi ugutan atau ancaman dari pihak yang takut rahsia "kebangsatan" mereka terbongkar.

Pesanan kami kepada puak2 "bangsat" ini, ugutlah, ancamlah kami ini dengan pelbagai tuduhan yang sememangnya telah dirancang, namun kami tidak akan berundur walau selangkah. Kami akan terus membongkar segala bentuk penyelewengan pimpinan Umno/BN agar rakyat tahu kesilapan mereka memilih calon yang korup lagi "bangsat" pada PRU12 yang lalu dan mengharapkan sokongan jitu rakyat untuk memilih calon Pakatan Rakyat pada PRU 13 nanti...

No comments: