DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

12 November 2009

KEBANGKITAN ANAK MUDA PENGGERANG MEMBAKAR JIWA ANAK MUDA JOHOR

Mungkin agak terlambat untuk penulis mengulas tentang kebangkitan anak2 muda Penggerang untuk bersama dalam Gerakan Reformasi Anak Muda Johor dalam pertemuan bersama Che'gu Bard pada 8 November yang lalu. Pencetus Gerakan Reformasi Anak Muda Johor, Sdr. Azlan Ishak cukup teruja dengan kehadiran anak muda yang melebihi 50 orang yang cukup menggambarkan kesungguhan anak2 muda Penggerang yang ingin bersama dalam gerakan ini walaupun pertemuan tersebut diadakan selepas jam 12 tenggah malam.

Dalam ucapan ringkas, Che'gu Bard mengimbau kembali zaman perjuangan reformasi yang penuh keperitan namun kini kemanisan sudah mula dirasai. Kehadiran anak muda Penggerang turut menaikan semangat Che'gu Bard yang turut berjanji akan bersama-sama memantapkan lagi Gerakan Reformasi Anak Muda Johor mencapai matlamatnya.

Penulis turut merasa bangga dengan Pencetus Gerakan Reformasi Anak Muda Johor yang berjaya membangkitkan semangat anak2 muda Penggerang dan mengharap gerakan ini dapat diteruskan di setiap pelusuk Negeri Johor.

Penulis mengharapkan kebangkitan anak2 muda Penggerang menjadi pencetus semangat kepada Ketua2 Cabang/AMK Cabang yang lain untuk bersama-sama dalam Gerakan Reformasi Anak Muda Johor ini.

Penulis yakin dan percaya jika kebangkitan anak2 muda ini digembeling secara serius ianya akan menimbulkan satu fenomena baru dalam usaha menumbangkan keangkuhan kerajaan Umno/BN di Negeri Johor ini. Majlis Pimpinan Negeri Johor, Majlis Pimpinan Pusat mahupun Angkatan Muda Keadilan Pusat perlu memberi perhatian yang serius terhadap gerakan ini kerana jika mahu impian "MENAWAN NEGERI JOHOR" menjadi kenyataan.

No comments: