DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

22 December 2009

E MAIL DARI PELAYAR BLOG AMK GELANG PATAH

From:
Laksamana Hang Jebat (jebat...@yahoo.com)
You may not know this sender
Sent:
Monday, 21 Dec, 2009 6: 30 PM
To:
cicit.wali9@hotmail.com
.ExternalClass DIV
{;}
Assalamualaikum...Tahniah.
Blog AMK Gelang Patah semakin panas dan sering mendapat kunjungan dari teman2 kita dari Umno. Maklumat dan pengisian perlu dipelbagaikan untuk memberi input yang terbaik kepada pembaca serta dapat membuatkan mereka terfikir dan terus berfikir, apakah wajar mereka masih berpakaian Umno sekarang ini...

Sdra...
Bila mana saya melayari blog AMK Gelang Patah, semacam ada satu perasaan bahawa penggerak PKR diseluruh Johor bermula dari AMK. AMK dilihat begitu bersemangat dan bersungguh serta memperlihatkan usaha untuk menawan Johor.

Sdra...
Saya juga mempunyai teman2 PKR di Pahang dan apa yang ingin saya ceritakan adalah untuk berkongsi idea. Pengerusi MPN Pahang, Dato' Fauzi..... boleh dikatakan setiap hujung minggu dihabiskan untuk melawat Cabang di seluruh Negeri Pahang. Beliau begitu komited dan bersungguh sehinggakan ada ahli Umno yang teruja dengan kerja2 beliau. Tiada istilah rehat di hujung minggu pada beliau. Beliau akan terus melawat Cabang dan Ranting. Mungkin beliau sudah terbiasa dengan kerja seperti ini atau inilah usaha2 keras beliau bagi memastikan Pahang berjaya ditawan pada PRU-13 nanti. Pada sebelah malam beliau akan mengadakan ceramah umum. Inilah sikap yang wajar dicontohi oleh kepimpinan AMK Gelang Patah/AMK Johor jika mahu melihat kejayaan di Johor. Jika Dato' Fauzi yang sudah agak dimakan usia mampu untuk ke setiap ceruk di Pahang, apakah AMK Gelang Patah tidak mampu untuk menjelajah seluruh pelusuk kampung dan taman di Parlimen Gelang Patah yang diibarat sebesar kangkang kera. AMK Gelang Patah wajar menjadi pendesak kepada AMK Johor untuk lebih proaktif dalam mendekati anak muda.
Fikirkan dan renungkan pandangan saya jika boleh diguna pakai untuk dijadikan panduan dalam memperhebatkan lagi gerakan AMK Gelang Patah. Teruskan perjuangan mu anak muda.

Hang Jebat....

No comments: