DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

12 December 2009

WACANA ILMU ANJURAN MAJLIS PIMPINAN NEGERI JOHOR

Majlis Pimpinan PKR Negeri Johor akan mengadakan satu wacana yang khusus untuk mempertingkatkan motivasi serta keyakinan dan mengukuhkan semangat kerjasama di kalangan penjawat dalam organisasi disemua peringkat. Butiran program adalah seperti berikut :-
  • Tarikh : 13 Disember 2009 (Ahad)
  • Masa : 0930 pagi
  • Tempat : Pulai Spring Resort, Jalan Pontian Lama, Skudai, Johor.
  • Tetamu Jemputan Khas : YB Tian Chua, Sdr. Shamsul Iskandar, Dato' Chua Jui Meng
Wacana ini akan membentangkan 3 kertas kerja untuk dibengkelkan iaitu :-
  • Sepakat Sepasukan
  • Merubah Kepimpinan
  • Menjana Kemenangan
Pada pengakhiran program, dijangka beberapa resolusi akan dicapai yang mana ianya akan dijadikan garis panduan dalam usaha memperkasakan PKR Johor bagi menghadapi cabaran2 yang mendatang terutama cabaran Piliharaya Umum ke-13 nanti.

Kehadiran pimpinan PKR disemua peringkat amat2 diharapkan kerana wacana ini amat berguna bagi memperkasakan lagi PKR di Cabang/Ranting masing2. Kertas kerja yang akan dibentangkan nanti lebih kepada meningkatkan keyakinan dan jatidiri seorang penjawat didalam organisasi parti disemua peringkat. Setiap penjawat dalam organisasi wajar diberikan kefahaman dan pemahaman yang jelas mengenai halatuju perjuangan, misi dan visi parti bagi mempertingkatkan mutu gerakerja yang akan diimpelimentasikan di setiap Cabang/Ranting masing2. Jalinan semangat kerjasama perlu diperkukuhkan lagi.

Kehadiran dan komitmen pimpinan PKR pusat juga menunjukkan serta memperlihatkan kesungguhan pucuk pimpinan parti agar PKR Johor memperoleh kejayaan seperti yang diharap-harapkan.

Justeru, saya sebagai pimpinan Angkatan Muda Keadilan Negeri Johor menyeru serta mengajak semua pimpinan AMK di semua Cabang/Ranting agar dapat berlapang dada dan melapangkan masa untuk HADIR ke program Wacana Ilmu ini kerana jika kita hadam dengan pengisian maklumat yang dibentangkan, saya amat yakin dan percaya bahawa AMK Johor akan menuju ke arah pemantapan kerja sepasukan, peningkatan jatidiri, kefahaman misi dan visi parti serta meningkatkan keazaman untuk memenangkan parti dalam pilihanraya akan datang.

Ayuh kita serbu "Pulai Spring Resort".......

Naib Ketua AMK Johor

No comments: