DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

10 June 2008

Kisah Ulat Dan Bas




Ketika berlakunya bantahan rakyat tentang kenaikan petrol pada 07.06.2008 yang lalu di Terminal Pengangkutan Awam Larkin Sentral, ada seorang marhaen yang agak tak puas hati dengan demo yang berlangsung. Setelah keesokan harinya, muka depan akhbar PRO UMNO/B.N, Utusan menyatakan bahawa harga tiket bagi perjalanan J.B - K.L telah dinaikan sesukahati mereka sehingga mencecah RM70.00 seorang....

Erm patutlah beria-ia sangat MAMAT TU sehingga berani "mengacungkan jari tengah" kepada semua DEMONSTRATOR. Setahu aku lah, kalau tak sungguh takkan lah MAMAT TU sanggup menebalkan muka yang tak hensem dengan menjerit setengah mati menidakkan hujah DEMONSTRATOR walau tak ada sorang pun yang ikut tindakannya (makin menyampah ada la). Dah lah jerit tak dengar.

So, lepas ni kalau boleh kita pakat letak gambar mamat tu dan print banyak-banyak. Aku rasa dia ni banyak duit. Sedangkan pengundi-pengundi B.N pada PRU12 lepas banyak merungut harga minyak naik, dia sorang je rasa harga tak mahal... Jadi kepada AMK GELANG PATAH, sediakan gambar mamat tu untuk "dipoplarkan" sebagai ULAT TIKET LARKIN OF THE YEAR.

SUARA RAKYAT SUARA KERAMAT

Salam REFORMASI

Zainalhilmi Bin Husin
wartawan masa kini
Angkatan muda KeADILan
gelang patah

No comments: