DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

17 August 2009

KURSUS STRATEGIK PILIHANRAYA





Angkatan Muda Keadilan Cabang Gelang Patah telah berjaya mengadakan Kursus Strategik Pilihanraya pada (16 Ogos 2009) bertempat di Pejabat Parti Keadilan Rakyat Johor, Taman Teratai. Kursus ini adalah khusus untuk AJK AMK/Wanita atau Cabang Gelang Patah.

Diatas kesungguhan dan kesedaran yang mahukan setiap AJK PKR Cabang Gelang Patah "bijak" berpolitik serta gerakerja lebih berhalatuju maka program ini diadakan. Walaupun ianya bersifat "basic" namun ianya mampu memberi kesedaran kepada peserta tentang perlunya pemantapan ilmu politik pada setiap AJK dalam menyusun gerkakerja parti.

Program tersebut turut dihadiri oleh Pengarah Strategik Pilihanraya PKR Johor, Sdr. Nor Azman Hashim. Walaupun beliau terpaksa meninggalkan kursus tersebut awal berikutan urusan parti beliau sempat memberi beberapa pandangan mengenai beberapa isu.

Dr. Zaliha, Sdr. Jalil dan Sdr. Roslee yang bertindak sebagai fasilitator, berjaya mengendalikan kursus tersebut dengan cukup baik.

Insya-ALLAH kursus ini akan diadakan lagi untuk peringkat yang ke-2. Pandangan dari Sdr. Jalil bahawa kursus "motivasi" perlu diadakan bagi memberi kesedaran dan memantapkan jiwa perjuangan disetiap AJK.

Selaku Pengarah Program tersebut saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua fasilitator dan peserta2 yang hadir.

Mohamad Nazri Ismail
Setiausaha
AMK Cabang Gelang Patah

No comments: