DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

29 July 2009

MUHYIDDIN : KEKUATAN PAKATAN RAKYAT HANYALAH PSIKOLOGI

Sewajarnya Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin melihat dan menilai kerapuhan hubungan parti komponen BN sebelum menganggap bahawa kekuatan Pakatan Rakyat hanyalah dari sudut psikologi songsang.

Pakatan Rakyat baru berusia "setahun jagung" namun kemantapan kerjasama antara parti dalam Pakatan Rakyat tetap utuh dan kukuh. Perbezaan pendapat adalah perkara lumrah kerana mahukan khidmat terbaik diberikan kepada rakyat tanpa mengira kaum, agama dan parti politik. Kerajaan Berkebajikan iaitu memberi keadilan dan kesamarataan kepada semua rakyat.

BN yang telah menjadi Kerajaan Malaysia berabad lamanya namun masih celaru dengan parti komponennya. Apa sudah jadi hubungan antara UMNO - Gerakan - MCA. Masih ingatkah ketika seorang pemimpin Umno telah menimbulkan kenyataan yang berbau perkauman sehinggakan gambar Tan Sri Koh Soo Kun dikoyakan. Kukuh sangatkah hubungan antara parti komponen dalam BN???

Walaupun Pakatan Rakyat baru setahun jagung namun matlamat dan tujuan kami tetap sama iaitu menghancurkan dan menghapuskan Kerajaan Korup Umno/BN di muka bumi Malaysia.

No comments: