DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

15 July 2009

TERIMA KASIH SDR. ROSLEE


Sdr. Rosli bertugas semasa kempen keahlian sebelum PRU-12 yang lalu


Gabungan Dr. Zaleha, Rosli, Jalil dan Azlan di samping teman2 lain membuatkan PKR Cabang Gelang Patah disegani kawan dan lawan...

Alhamdulillah... Semoga komitmen AJK PKR Cabang Gelang Patah bertambah padu dengan kembalinya Sdr. Roslee Mohd Shariff (Setiausaha PKR Cabang Gelang Patah) yang merupakan Pengarah Pilihanraya PKR Parlimen Gelang Patah pada PRU-12 yang lalu.

Malam tadi ketika AJK PKR Cabang Gelang Patah sedang bermesyuarat, kami di kejutkan dengan kehadiran beliau. Rata2 AJK mengucapkan "Selamat Kembali" kepada Sdr. Roslee yang beberapa bulan kebelakangan ini menyepikan diri.

Sememangnya AMK Cabang Gelang Patah sendiri amat2 memerlukan lontaran idea dan pengalaman beliau bagi memantapkan lagi gerakerja serta memperkukuhkan lagi kesepaduan dikalangan ahli.

Sdr. Roslee dalam ucapan ringkasnya malam tadi membayangkan bahawa PRU-13 akan berlaku dalam tempoh 6 - 12 bulan dan beliau mahukan gerakerja PKR Gelang Patah lebih kepada berjumpa rakyat. Justeru AMK Gelang Patah menyeru serta mengharapkan sokongan dan komitmen dari semua ahli PKR di Parlimen Gelang Patah untuk sama2 berganding bahu memulakan gerakerja seawal mungkin. Semoga komitmen dari semua pihak bisa menghasilkan kemenangan untuk kita semua walaupun terpaksa berdepan dengan kesukaran.

Diharap selepas ini "seseorang" yang amat2 dinantikan kepulangannya ke pangkuan PKR Gelang Patah dapat kembali bersama semula. Seseorang yang hampir menumbangkan keangkuhan Umno/BN di Parlimen Gelang Patah. Seseorang yang mencetuskan kegusaran pimpinan Umno/BN di Gelang Patah. Seseorang yang membuatkan SB2 tidak boleh duduk diam. Seseorang yang dicemburui oleh kawan dan lawan.

"Teman2ku, perjuangan mesti diteruskan walau terpaksa menelan sejuta kepahitan"

No comments: