DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

14 July 2009

PRK DUN MANIK URAI

AMK Cabang Gelang Patah mengucapkan selamat mengundi kepada penduduk Manik Urai, Kelantan yang akan mengundi pada hari ini (14 Julai 09) bagi memilih ADUN Manik Urai yang baru setelah kematian ADUN kawasan tersebut iaitu Ismail Yaacob atau Pok Su Wel yang menang pada PRU-12 lalu. Penduduk Manik Urai akan memilih samada Mohd Fauzi Abdullah (PAS) ataupun Tuan Aziz Tuan Man (BN).

Jentera BN yang diketuai oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, cuba "menyogok" penduduk Manik Urai dengan pelbagai janji serta melaga-lagakan kepimpinan Pakatan Rakyat terutama kepimpinan PAS dan memainkan isu Kerajaan Perpaduan namun rata2 penduduk disitu masih menaruh kepercayaan kepada kepimpinan PAS.

PAS pula menyentuh isu penyalahgunaan jentera dan kakitangan kerajaan, antaranya penggunaan helikopter oleh Muhyiddin semasa berkempen. Isu tuntutan royalti minyak Kelantan berjumlah RM1 bilion yang diketengahkan oleh exco kanan kerajaan negeri Datuk Husam Musa, juga dilihat berkesan.

Marilah kita bersama-sama berdoa agar kemenangan berpihak kepada Calon PAS (Mohd Fauzi Abdullah) bagi mengekalkan kemenangan Pakatan Rakyat di Manik Urai..

No comments: