DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

27 May 2010

KONGRES NASIONAL PKR

Seramai 2,000 perwakilan dan 200 pemerhati dijangka hadir pada Kongres Parti Keadilan Rakyat (PKR) bertema "Harapan Baru Selamatkan Malaysia" di Kelantan Trade Centre, Kota Bahru, Kelantan pada 28-30 Mei ini.

Kongres yang sepatutnya diadakan pada tahun lalu terpaksa ditangguhkan bagi memberi laluan kepada Kongres Khas PKR pada tahun lalu yang mana ianya telah meluluskan beberapa pindaan yang dapat memperkasakan lagi parti.

Kongres Nasional PKR akan bermula dengan perasmian kongres Angkatan Muda Keadilan dan Wanita yang dijadual diadakan pada 27hb Mei 2010 jam 9.00 malam dan akan disempurnakan Timbalan Presiden PKR, Dr Syed Hussin Ali.

Kongres Angkatan Muda Keadilan dan Wanita akan diteruskan pada 28hb Mei 2010 bermula jam 8.00am - 6.00pm. Sementara Kongres Nasional PKR akan diadakan pada 29 dan 30hb Mei 2010 nanti.

Angkatan Muda Keadilan Gelang Patah mengucapkan selamat berkongres kepada semua perwakilan dan pemerhati serta mengharapkan kongres ini dapat dijadikan sebagai kuliah pembakar semangat untuk dijadikan iltizam dan tekad bagi meneruskan perjuangan hingga kemenangan dicapai.


SELAMAT BERKONGRES KEPADA SEMUA PERWAKILAN & PEMERHATI


No comments: