DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

03 May 2010

TAWARAN RM4 JUTA UNTUK JATUHKAN NAJIB

Jika kickdapella, seorang blogger yang mendakwa menerima 4 juta untuk melancarkan perang saraf ke atas "Pak Lah" yang pada ketika itu menjadi Perdana Menteri, kami ingin bertanya, apakah artikel/jurnal penulisan beliau yang telah menggegar kerusi Perdana Menteri ketika itu sehinggakan Pak Lah benar2 "lempuh" dengan serangan "saraf" yang dikatakan oleh kickdafella tersebut. Mungkinkah serangan yang maha hebat oleh kickdafella menyebabkan Pak Lah sering tertidur dimajlis2 tertentu kerana terkesan dengan serangan "saraf" tersebut.

Sebelum beliau dipecat, kickdafella hanyalah nama biasa setaraf dengan bloggers2 lain namun selepas beliau dipecat, pelbagai isu2 "haprak" cuba dibangkitkan beliau kerana dendamnya terhadap individu tertentu.

Bloggers2 Pakatan Rakyat tidak perlukan kekuatan wang untuk menjadi pahlawan siber bagi menjatuhkan kepimpinan "Pak Lah" pada ketika itu dan kini semua bloggers Pakatan Rakyat berpadu tenaga untuk menjatuhkan kepimpinan Najib Razak kerana jika manusia bernama Najib ini diberi kuasa untuk memerintah Malaysia, dikhuatiri Malaysia akan diceroboh atau digadai kepada Israel dengan begitu mudah. Sesungguhnya bloggers2 Pakatan Rakyat tidak seperti bloggers2 upahan APCO/Umno-BN sehingga mereka mampu berkereta mewah. Bloggers2 Pakatan Rakyat bangkit kerana kesedaran untuk mempertahankan hak rakyat dan menyelamatkan Malaysia dari mangsa kerakusan pemimpin bangsat APCO/Umno-BN yang sanggup menggadaikan keselamatn negara hanya kerana mahukan kuasa pemerintah kekal pada mereka.

Kalaupun benar dakwaan RM4juta oleh kickdafella itu, beliau bukanlah seorang bloggers yang hebat sehingga ada pihak yang sanggup membayar wang yang sebegitu banyak kerana jika RM4 juta itu diberikan kepada bloggers Pakatan Rakyat, kami yakin bukan setakat kerajaan negeri pimpinan APCO/Umno-BN tumbang akan tetapi kami akan pastikan Malaysia ini akan diperintah oleh Pakatan Rakyat..

No comments: