DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

18 March 2010

ANWAR SEPERTI MELEPASKAN "ANJING" TERSEPIT

Begitulah pepatah melayu yang membawa maksud "sikap tidak mengenang budi orang yang dibantu dan akhirnya orang tersebut akhirnya menikam orang yang membantunya selama ini". Sikap yang sewajarnya dikalungkan kepada Zahrain Hashim bekas Ahli Parlimen PKR Bayan Baru.
Pendedahan beberapa bloggers tentang sikap Zahrain termasuk bagaimana beliau dan keluarga serta menantunya mampu menginap di sebuah hotel mewah di London selepas beliau mengistiharkan keluar dari PKR mungkin telah mencetuskan kemarahan beliau. Apakah Zahrain akan menjadi "babi laga" Umno/BN????

Sifat "kebinatangan" Zahrain yang melemparkan pelbagai tuduhan kepada DS Anwar semalam wajar menjadi satu cabaran kepada Angkatan Muda Keadilan terutama AMK Pulau Pinang untuk membongkar "kebangsatan" Zahrain semasa menjadi Ahli Parlimen PKR di Bayan Baru.

AMK Cabang Gelang Patah mengutuk sekeras-kerasnya dakwaan Zahrain yang menggunakan kekebalan dewan parlimen untuk melemparkan pelbagai tuduhan atau fitnah terhadap DS Anwar Ibrahim. Keluarnya DS Anwar dari dewan parlimen semalam bukanlah disebabkan beliau pengecut seperti yang didakwa oleh Ahli Parlimen BN akan tetapi beliau tidak sanggup mendengar fitnah dari orang yang selama ini dibantunya.

Angkatan Muda Keadilan wajar mengistiharkan "perang" ke atas Zahrain.

No comments: