DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

12 March 2010

ISU LOMPAT PARTI - MOHSIN AKAN JAWAP MINGGU DEPAN


Ahli Parlimen Bagan Serai Mohsin Fadzli Samsuri bersedia tampil ke hadapan bagi mendedahkan “perkara sebenar" yang berlaku dalam PKR sehingga mendorong beliau keluar parti dan menjadi wakil bebas.
Beliau yang kini dikatakan sedang bercuti di Indonesia menyatakan kesediaannya untuk ditemubual.
Beberapa persoalan pasti akan diajukan oleh wartawan antaranya berita yang menyatakan bahawa beliau telah ditawarkan sebanyak RM4 juta oleh Umno Perak yang diketuai oleh Hj. Zahid Hamidi melalui Dr. Ibrahim Saad namun beliau hanya menerima sebanyak RM100,000.00 setakat ini dari jumlah yang ditawarkan.
Yang pastinya individu yang menjadi "orang tengah" dalam urusan ini bakal menerima habuan lumayan dan berlipat kali ganda walaupun permohonan untuk menjawat jawatan "tertinggi" dalam anak syarikat negeri Selangor di tolak oleh MB Selangor. Rajuknya sehingga beliau menjadi "broker" kepada mana2 Yang Berhormat dari PR ingin melompat parti.

Parti sewajarnya bersyukur apabila "si bangsat" pengkhianat parti secara sukarela keluar dari parti setelah mereka mengetahui bahawa merekalah pembawa penyakit dan kotoran di dalam PKR.

No comments: