DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

29 March 2010

PROGRAM "SELAMATKAN MALAYSIA"

Hanya 10,000 rakyat dari pelbagai kaum memenuhi Stadium Mini Kuala Kubu Baru bagi mendengar penerangan mengenai kempen Selamatkan Malaysia yang disampaikan pimpinan Pakatan Rakyat termasuk Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 Mac 2010 yang lalu. Kempen itu sebenarnya diatur sebelum pemergian Dr Zainal Abidin yang uzur selepas menang pilihan raya umum ke-12 dan kebetulan berlangsung ketika di ambang pilihan raya kecil.

Ketua Umum KEADILAN turut menggariskan beberapa pra-syarat penting bagi seseorang xalon yang bakal dipilih untuk mewakili Pakatan Rakyat di Parlimen Hulu Selangor termasuk yang berkelayakan teguh dasar perjuangan serta tidak mudah termakan dengan sogokan wang ringgit.


Pada ceramah tersebut Anwar melancarkan kempen 'Selamatkan Malaysia' yang menjadi tema siri ceramah beliau diseluruh negara sejak tiga bulan lalu. Anwar berkata Malaysia perlu diselamatkan daripada kerakusan dan kezaliman umno-BN kerana keadaan negara semakin terancam dan rakyat tidak lagi selamat. Walaupun jumlah kehadiran pada program tersebut mungkin tidak ramai berbanding dengan perasmian Perkasa di PWTC pada 27 Mac 2010 apabila bloggers2 upahan Umno mendakwa hampir 10,000 membanjiri PWTC yang menyokong penubuhan Perkasa.





Sesungguhnya pembaca mampu menilai...

No comments: