DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

19 August 2008

Aduhai Puteri.. Sioknya Kena Raba.

Hari ini memang ramai yang terasa letih dan penat. Saya juga letih. Saya juga penat.

Alahai Ketua Puteri UMNO
Selain daripada letih dan penat, saya juga menyampah melihat dan mendengar berbagai perangai jijik dan jelek yang dibuat dan dilakukan oleh kebanyakan pemimpin dan penyokong UMNO di Permatang Pauh.

Pada satu ketika dulu, dalam kempen pilihanraya umum, Datuk Seri Adnan Yaakob - Menteri Besar kerajaan UMNO Pahang melakukan aksi lucah dikhalayak ramai. Malangnya Polis Malaysia dayus, tidak berani untuk mengambil tindakan terhadap Adnan Yaakob yang jelas terbukti melakukannya. Kesian Ketua Polis Pahang, pengecut rupanya engkau!!.
Letih terasa reda bila terbaca berita dalam Malaysiakini;

“Bernama juga melaporkan bahawa ada penyokong parti politik yang didakwa mengambil kesempatan meraba sekumpulan ahli Puteri Umno dan tidak cukup dengan itu, meludah mereka.

Saya mencadangkan kepada sesiapa yang berhajat untuk menyiasat siapa yang meraba tubuh ke, dada ke, atat bontot si Puteri tu agar bertanya kepada seorang bekas timbalan menteri UMNO yang pakar meraba.

Kalau pasal liwat, tanyalah si Saiful atau Najib. Kalau pasal raba meraba ni, tolong bertanya kepada Jamaluddin @ JJ atau orang Rompin, Pahang. Kalau pasal sumpah menyumpah bolih bertanya si Belut ni atau bolih juga bertanya kepada jembalang siang ini.

Sekarang kita lupakan cerita rekaan si Puteri UMNO tu, sebabnya semua kisah itu sengaja UMNO reka untuk minta simpati dan mencari modal murahan untuk menuduh parti lawan. Menipu adalah dasar UMNO.

Posted from others bloggers.

No comments: