DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

11 August 2008

Menjejaki Siapa Bapak Sebenar Pengundi Hantu Di Malaysia


Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Ayub Yacob dipertanggungjawabkan mengendalikan Pilihanraya kecil Permatang Pauh, sedia maklum Datuk Ayub antara yang menjadi dalang terjadinya peristiwa berdarah Batu Buruk dan merencana kejadian tersebut. Malah dia juga mempunyai peranan bersubahat dan menggunakan Polis mengiringi Bas Bas hantu pergi ke pusat mengundi. Sebelum hari pengundian juga saya sudah beri ingatan kepada jentera pilihanraya Terengganu tentang kemungkinan besar satu Operasi khas berlaku apabila tiba tiba sahaja Ismail Omar timbalan ketua Polis Negara membuat lawatan mengejut ke Terengganu.


Dan harus di ingat Timbalan Ketua Polis Negara ini cukup jahat dan licik dalam perancangan jahat mereka. dan hasilnya Terengganu dihujani Bas Bas hantu sambil diringi Polis pada hari mengundi. malah ke peringkat pengundi hantu ini terdiri dari warga asing? misi mustahil mereka berjaya di Terengganu walaupun mood perubahan itu tinggi di Terengganu yang ingin beralih kepada PAS, apakah mereka tidak mampu melakukan misi mustahil di Permatang pauh?
Kini Datuk Ayub menjadi Ketua Polis Pulau Pinang, dan dipertanggung jawabkan mengendalikan Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh sewaktu pilihanraya kecil Ijok pertengahan tahun lepas yang mengendalikan Pilihanraya adalah Ismail Omar , timbalan Ketua Polis sekarang , ketika itu dia hanya Ketua Polis Selangor dan hanya beberapa bulan selepas datuk Ramli Yusuf disingkirkan dia dinaikkan pangkat ke Timbalan Ketua Polis Negara.berapa singkat dia dinaikan pangkat untuk meletakkan Polis polis yang seangkatan Musa Hassan dan menyingkirkan Polis yang amanah dan tegas.


Timbalan Ketua Polis Negara ni ada pengalaman bagaimana taktik kotor digunakan dalam pilihanraya, manakala ketua Polis Pulau Pinang ini pula bersedia melakukan apa sahaja perancangan jahat dari bukit aman. kemungkinan besar Ismail Omar juga akan turun ke Pulau Pinang membawa perancangan sulit mereka, dan diharap jentera Keadilan memerhatikan sebarang lagak dan pergerakan Polis selain dari jentera Umno.


Perancangan mereka yang pertama sudah terlaksana iaitu hari pengundian ditetapkan pada hari Selasa, jadi anda boleh faham kalau Polis mahu menggunakan alasan Bas yang datang ini sebagai pekerja pekerja Kilang yang mahu ke tempat kerja, kalau hari pengundian pada hari sabtu dan ahad perancangan ini sukar dilakukan. manakala pada hari tersebut juga jentera pilihanraya cuba di kecilkan dipihak Pakatan rakyat memandangkan ia hari bekerja dan selepas cuti sekolah berakhir.


Bila Najib berulang kali berkata dia realistik dan tahu tidak akan menang di Permatang Pauh anda jangan terperangkap oleh kenyataan tersebut, kerana ia satu perangkap. dia mahu jentera Pakatan rakyat berasa Selamat. mustahil Najib mahu mengeluarkan kenyataan yang melemahkan jentera Umno sendiri. Najib dan Polis bukit aman adalah dalam team yang sama, masakan tidak Musa Hassan berkongsi peguam dengan pembunuh Altantuya?
Jadi ambil perhatian..!!

"Kalau takut dengan risiko usah bicara soal perjuangan"


AYUH LAWAN AGENDA JAHAT UMNO!! AWAN TETAP LAWAN


SALAM REFORMASI

No comments: