DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

22 April 2010

ANWAR AKAN BONGKAR LEBIH BANYAK SALAH LAKU PIMPINAN APCO-BN JIKA DIGANTUNG

DS Anwar Ibrahim tidak gusar atau bimbang untuk menghadapi Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen hari ini kerana sekiranya beliau digantung daripada menghadiri sidang Dewan Rakyat masa yang ada akan digunakan sepenuhnya untuk membongkarkan lebih banyak penyelewengan dan skandal APCO-Umno/Barisan Nasional. APCO-Umno kini semakin takut dan gusar dengan pendedahan beliau mengenai pembabitan unsur Zionis Yahudi dalam kerajaan melalui firma antarabangsa Apco Worldwide.

Datuk Zaid Ibrahim yang telah dinobatkan sebagai calon PKR pada PRK Hulu Selangor kini menjadi sasaran blogger2 serta pimpinan APCO-Umno apabila mereka mula menyerang peribadi beliau. Namun kebijaksanaan dan ketenangan yang dianugerahi oleh Allah kepada beliau, "permainan nakal" bloggers serta pimpinan APCO-Umno/BN dapat ditangani dengan bijaksana dan sebaliknya APCO-Umno/BN pula yang kepanasan. Walaupun apa juga media massa digunakan termasuk TV, Radio, Akhbar harian dan pelbagai lagi namun kebenaran Allah s.wt. itu lebih besar.

DS Anwar turut menyatakan bahawa beliau tidak kisah dengan keputusan Jawatankuasa Hak Kebebasan Parlimen itu nanti walaupun beliau mungkin digantung dari menghadiri sidang parlimen selama setahun. Beliau turut menjelaskan bahawa pembongkaran Isu Apco yang didedahkan dalam parlimen tempohari kerana beliau ingin menyelamatkan Malaysia daripada diresapi oleh unsur Zionis Yahudi.

No comments: