DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

20 April 2010

PARASIT DALAM PKR

Tindakan beberapa ahli PKR yang keluar dari parti juga menampakkan keikhlasan perjuangan mereka hanyalah "seperti debu yang melekat dibaju". Mereka sanggup mengadai prinsip sehingga mereka sanggup menyokong Najib walaupun mereka sudah mengetahui siapa Najib sebenarnya. Mereka ini sebenarnya lebih "bangsat" dari Apco-Umno.

Ketua dan Timbalan Ketua AMK Shah Alam berjalan megah bersama Ezam setelahberjaya mencemar nama PKR. Reformiskah mereka.....???

Ketua dan Timbalan Ketua AMK Cabang Shah Alam yang bertindak keluar parti setelah tidak berpuashati dengan pencalonan Zaid sebagai calon PRK Hulu Selangor bahkan menyifatkan tindakan DS Anwar Ibrahim mencalonkan Zaid hanyalah untuk mempertahankan beliau dengan kepakaran undang2 yang dimiliki Zaid ketika di parlimen nanti. Tindakan keluar parti oleh 2 pimpinan AMK Shah Alam ini dikaitkan dengan sms dari Ketua AMK Selangor yang juga Naib Ketua AMK Pusat yang dikatakan tidak berpuashati dengan pencalonan Zaid.

Dr Halili umum keluar parti PKR dan dibelakangnya adalah bekas Setiausaha Agung PKR.

Tindakan Dr. Halili yang bertindak keluar dari parti dan menyertai Umno walaupun beliau antara orang yang bertanggungjawab dalam penubuhan Parti Keadilan Nasional pada 1999 sedikit sebanyak menggangu perjalanan kempen di PRK Hulu Selangor namun ia tidak boleh dijadikan alasan untuk kita mengendurkan kempen di Hulu Selangor. Kenyataan Dr. Halili dalam sidang akhbarnya jelas menggambarkan kekecewaannya apabila tidak terpilih sebagai calon PRK Hulu Selangor dan rakyat dapat menilai keikhlasan perjuangan beliau selama ini.

Mengharapkan pangkat dan imbuhan itu bukan prinsip dalam perjuangan PKR dan jika ada pemimpin PKR yang bersikap demikian, walau setinggi mana sekalipun kedudukan anda dalam parti, percayalah bahawa kami yang berada dibawah akan "menjahanamkan mereka". Jika masih ada golongan yang berkepentingan peribadi dalam parti ini maka ini adalah amaran buat "golongan bangsat" itu, jika kamu ingin kekal dalam parti untuk membela nasib rakyat, maka berubahlah dan insaflah tetapi jika kamu tidak mahu berubah dan insaf maka setinggi mana kedudukan kamu dalam parti ini, kami menasihatkan anda agar "berambus" keluar dari parti ini sebelum kami halau kamu seperti "anjing kurap".

"Golongan bangsat" ini wajar sedar apabila melihat gelombang rakyat, kuasa rakyat menumbangkan keangkuhan Umno/BN pada PRU-12 yang lalu dan ianya juga tidak mustahil bahawa ahli biasa dibawah ini mampu untuk menjatuhkan mereka sekaligus menjahanamkan "golongan bangsat" ini dari terus menjadi parasit dalam parti.

No comments: