DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

22 April 2010

PRK P094 HULU SELANGOR : ADUHAI SHAHRIZAT... ADEH LA MUHYIDDIN

Respond dari komen Shahrizat Abd Jalil yang berpangkat Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat yang mengatakan "sudah lebih 2 tahun Kerajaan Pakatan Rakyat memerintah negeri Selangor namun pembangunan di Hulu Selangor amat perlahan". Shahrizat berkata demikian bila ditemuramah oleh wartawan ketika berkempen di Hulu Selangor bagi membantu calon BN memenangi kerusi tersebut.

Jika Sharizat yang juga Ketua Wanita APCO-Umno mempertikaikan pembangunan Kerajaan Pakatan Rakyat di Hulu Selangor setelah 2 tahun memerintah, bagaimana pula dengan kerajaan APCO-Umno/BN yang memerintah negeri Selangor sebelum ini selama puluhan tahun. Kenapa Hulu Selangor masih mundur....??? Kenapa Hulu Selangor semakin "terhulu" di hati pemimpin APCO-Umno/BN dahulu. Selangor yang merupakan negeri terkaya di Malaysia namun rakyatnya masih terpinggir dengan pembangunan. Bukan 10 tahun APCO-Umno memerintah tapi sudah lebih 50 tahun APCO-Umno/BN memerintah Selangor sebelum ini, namun Hulu Selangor hanya menikmati pembangunan yang cukup minimum.

Muhyiddin Yassin, bekas Menteri Besar Johor yang kini menjawat Timbalan Perdana Menteri sekarang sibuk menabur janji kepada warga felda di Hulu Selangor namun banyak felda di Johor ini juga memerlukan pembelaan. Warga Felda Cahaya Baru, Masai, Johor yang telah sekian lama menderita namun masih tidak mendapat pembelaan. Apakah tindakan Timbalan Perdana Menteri atau pimpinan APCO-Umno Pasir Gudang..??? Berapa lama lagi mereka harus menderita....

No comments: