DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

08 April 2010

SAMBUTAN ULANGTAHUN PKR KE-11 PERINGKAT PARLIMEN GELANG PATAH

Satu Majlis Sambutan Ulangtahun Parti Keadilan Rakyat yang ke-11 peringkat Parlimen Gelang Patah akan diadakan :-

Tarikh : 11 April 2010 (Ahad)
Masa : 8.30malam
Tempat : Bilik Gerakan PKR Ranting Kg. Laut, Skudai.

AJK Cabang, Wanita dan AMK PKR Cabang Gelang Patah diminta hadir untuk bergotong-royong membuat persiapan seawal jam 11am pada hari tersebut. Mana2 individu yang mahu turut serta membantu menjayakan program ini amat dialu-alukan.

Diharap dengan adanya majlis ini serta semangat bergotong royong untuk menjayakan majlis ini, ianya dapat merapatkan dan mengeratkan lagi hubungan antara sesama AJK dan seterusnya gerakerja pada program seterusnya dapat dijalankan dengan semangat kerjasama yang tinggi. Anggaplah majlis ini sebagai titik permulaan untuk kita merapatkan lagi uhkuwah antara satu sama lain yang mungkin agak renggang kebelakangan ini sehinggakan ada yang cuba mengambil kesempatan untuk mengucar-kacirkan organisasi PKR Gelang Patah.

Angkatan Muda Keadilan Gelang Patah memberi amaran kepada "petualang2" atau mana2 pihak yang cuba mengganggu gugat atau memporak-perandakan organisasi PKR Gelang Patah agar menghentikan segala SMS fitnah tersebut. Kami akan jejaki kamu sehingga ke lubang cacing.

No comments: