DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

20 April 2010

PRK P094 HULU SELANGOR : SERANGAN PERIBADI TERHADAP CALON PAKATAN RAKYAT

Sikap profesional dan ketenangan yang dimiliki oleh calon PKR, Datuk Zaid Ibrahim menangani isu2 serangan peribadi terhadap beliau membuatkan beberapa pemimpin Umno pula kepanasan. Tindakan beberapa "blogger bangsat" upahan Apco-Umno menyiarkan gambar yang telah diubah suai menggunakan teknik "super imposed" nyata memakan diri apabila ada bloggers pula menyerang balas dengan menyiarkan beberapa gambar yang melibatkan Khairy dan Hishamuddin juga berkaitan dengan arak. Pengakuan ikhlas dari Datuk Zaid mencerminkan keinsafan beliau walaupun Ketua Menteri Melaka yang pernah terlibat dengan rasuah @ politik wang mempertikaikan keinsafan Datuk Zaid.

Tindakan beberapa "bloggers upahan" Apco-Umno yang cuba menyiarkan gambar palsu membayangkan bahawa BN sebenarnya tertekan apabila PKR mencalonkan Datuk Zaid Ibrahim sebagai calon pada PRK Hulu Selangor dan cuba mengalihkan isu besar yang melanda negara. Isu keselamatan negara yang terjejas akibat dari tindakan terdesak kerajaan BN untuk menghancurkan Pakatan Rakyat telah bertindak melantik perunding dari syarikat yang berpengkalan di Israel. Syarikat "yahudi" tersebut telah diberi tanggungjawab untuk menaiktarafkan sistem komunikasi negara yang secara langsung membolehkan "musuh islam" ini menerobos mana2 pengkalan data sistem keselamatan negara. Apatah lagi pakar2 mereka merupakan bekas2 tentera terlatih Israel. Inilah yang cuba ditutup oleh Apco-Umno dengan memperhebatkan serangan peribadi ke atas Datuk Zaid.

Petugas2 dan sukarela2 Pakatan Rakyat dari seluruh negara amat2 diperlukan bagi memperhebatkan kempen memenangkan calon Pakatan Rakyat.

No comments: