DEMI RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

JANJI 100 HARI PAKATAN RAKYAT

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA

KADAR TARIF AIR DI MALAYSIA
Tarif air di Johor adalah yang tertinggi........

02 April 2010

RAKAMAN VIDEO ANWAR DIPENJARA MENJADI ALAT BTN PESONGKAN PEMIKIRAN RAKYAT

Kebangsatan Umno yang kelihatan amat2 terdesak apabila peserta kursus Biro Tata Negara dihidangkan dengan rakaman video ketika DS Anwar dipenjara yang menunjukkan beliau sedang berdiri dan kelihatan seolah-olah tidak mengalami sebarang kesakitan bagi mendoktrinkan minda rakyat untuk terus menyokong Umno/BN.

Tayangan video yang dirakam melalui CCTV yang dipasang di setiap sudut penjara nyata membuktikan bahawa ianya melanggar tatusila kemanusiaan apatah lagi rakaman video tersebut adalah dikategorikan "sulit" namun disebabkan kebangsatan Umno/BN maka tidak menjadi kesalahan menayangkan rakaman individu didalam penjara untuk tatapan umum apatah lagi rakaman video tersebut yang melibatkan DS Anwar telah disunting terlebih dahulu bagi menunjukkan seolah-olah DS Anwar sebenarnya tidak mengalami sebarang kesakitan pada ketika itu. Inilah kerja Umno/BN yang sentiasa memutarbelitkan sesuatu isu agar ianya dapat meracuni pemikiran serta memperbodohkan pemikiran rakyat agar terus menyokong Umno/BN sepanjang hayat mereka.

DS Anwar mempunyai bukti MRI, dokumen rawatan perubatan dan pembedahan tulang belakang di Munich (Jerman) merupakan jawapan sebenar bagi melawan fitnah ini. Sehingga sekarang DS Anwar masih mengalami kesakitan sehinggakan beliau dinasihatkan oleh Doktor agar mengurangkan sedikit aktiviti politik demi kesihatan beliau.

Sememangnya Umno tidak akan senang selagi melihat kelibat DS Anwar bebas menjalankan aktiviti politik demi memperjuangkan nasib rakyat dan memenjarakan DS Anawar adalah agenda besar mereka. DS Anwar yang dituduh dan difitnah oleh rakan dan lawan termasuk memiliki simpanan berbilion ringgit namun sehingga kini gagal dibuktikan.

"Berani Kerana Benar, Takut Kerana Salah"

No comments: